ZADANIE:

Wszystko z niczego – tak można w wielkim skrócie opisać to zadanie. Nowo powstałe Centrum Kosmetyki Estetycznej, to przykład klienta świadomego, który już na wstępie zaznacza, że najważniejsza jest najwyższa jakość usług, które świadczy, a zarazem tego samego oczekuje od nas, jako swojej agencji marketingowej.


Klient zwrócił się do nas z potrzebą kompleksowej obsługi wizerunkowej od opracowania spójnego wizerunku marki, proponowanej kolorystyki, przez komplet materiałów graficznych, aż do stworzenia kompletnej strony internetowej. Mało? No to dodajmy, że wszystko to musiało być gotowe w szalenie krótkim okresie czasu.

Czy daliśmy radę? Tak, i to jak!

Projekt logo

Stworzony przez nas znak jest głównym elementem tożsamości marki Przystań Piękna. Założenie było zatem jasne – ma być kobieco, lekko, elegancko. Równocześnie znak musiał być funkcjonalny. Miał być powielany na różnych nośnikach – od pieczątek, aż po grawerowaną ściankę działową w salonie. 

przystan_piekna_7
przystan_piekna_17
przystan_piekna_18
przystan_piekna_19
przystan_piekna_20

Identyfikacja

Nadrzędną cechą całej przygotowanej identyfikacji wizualnej Centrum Kosmetyki Estetycznej Przystań Piękna jest elegancja, spójność, stonowane barwy i delikatność.

Klient chciał uniknąć emanowania przepychem, by nie sugerować zbyt wysokich cen usług. Dla podkreślenia kobiecego charakteru marki oraz jako uzupełnienie graficzne całej myśli wizualnej, wykorzystaliśmy różany motyw. Stanowi on dodatkowy element na prawie wszystkich stworzonych przez nas materiałach – nawet jako zdobienie elementów zewnętrznych salonu. 

Kluczowe było dopasowanie identyfikacji do jakości świadczonych usług, które zarówno pod względem uprawnień specjalistów, pracujących w salonie, jak również posiadanego profesjonalnego sprzętu najnowszej generacji, są niewątpliwie wiodące w rejonie.

Wizytówki

Stworzyliśmy zestaw 4 korespondujących ze sobą wzorów wizytówek:

  • salonowa – wykorzystująca elementy srebrzenia 3D, dla podkreślenia elegancji.
  • imienna ze zdjęciem – wersja bez dodatkowego srebrzenia, tutaj największą uwagę skupiało już samo zdjęcie.
  • terminarzyki – niezbędnik każdej stałej klientki. Jest to wizytówka, która na odwrocie ma tabelkę z miejscem na wpisanie kolejnej umówionej wizyty.
  • dla dostawców – prosta wizytówka bez ozdobników, za to z większą ilością danych, przydatnych podczas realizowania dostaw. 

Bony podarunkowe

Na życzenie klienta przygotowaliśmy również projekt i druk ozdobnych bonów podarunkowych, opatrzonych srebrzonym logotypem 3D. 

Strona www

Strona internetowa salonu, miała za zadanie przyciągać uwagę widza estetyką wykonania, prostotą przekazu, przy jednoczesnym zachowaniu szybkości działania strony.

Wizja strony internetowej została oparta na wytycznych, zgodnych z całą identyfikacją wizualną, przygotowaną zgodnie z zamówieniem klienta. Stworzyliśmy witrynę, która w sposób intuicyjny i miły dla oka, umożliwia zapoznanie się z rozbudowaną ofertą salonu.

Dla zwiększenia czytelności zaprojektowaliśmy m.in. 8 dedykowanych piktogramów – symboli ikonograficznych, które znacznie upraszczają odbiór oferty. Jednocześnie poszczególne elementy oferty zostały posegregowane i przedstawione w taki sposób, by każdy od razu mógł znaleźć to, czego szuka.

przystan_piekna_38
przystan_piekna_37
przystan_piekna_39
przystan_piekna_41
przystan_piekna_25

Sesja portretowa w naszym studio…

Na potrzeby strony internetowej, jak i innych materiałów marketingowych, wykonaliśmy sesję zdjęciową wnętrza salonu oraz sesję portretową właścicielki w naszym studio.

…oraz sesja salonu

 

JESTEŚ GOTOWY ABY ZOSTAĆ NASZYM KLIENTEM?

NAPISZ DO NAS!

+48 605 463 516

KONTAKT@SMARTVISION.PL

© 2019 SMARTVISION | Design by Danuta Słowik | Wszelkie prawa zastrzeżone